Telefoonnummer: 013-5355535

 

  • Allround moderne tandartspraktijk
  • Avondopenstelling op dinsdag
  • Verwijspraktijk voor collega tandartsen

 

Klachtenprocedure

Al onze medewerkers en behandelaren doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt in dat geval gebruik maken van ons klachtenformulier. Alleen dan kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Uitgangspunt hierbij is dat de klacht gegrond en redelijk is. Als u niet tevreden bent over de wijze waarop u bent behandeld, dan kennen wij een heldere klachtenprocedure, waarmee wij voldoen aan de huidige wet- en regelgeving.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u om hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Komt u er niet uit of is een persoonlijk gesprek niet wenselijk? Leg dan uw klacht voor aan de klachtenfunctionaris


 

Contact

Tandartsenteam de Besterd
Goirkestraat 37
5046 GD  Tilburg

Tel: 013-5355535
E-mail: info@tandartsdebesterd.nl

Spoednummer: 0900-9990909

Openingstijden

Maandag:
8:00 - 17:30
Dinsdag:
8:00 - 17:30
18:00 - 22:00
Woensdag:
8:00 - 17:30
Donderdag:
8:00 - 17:30
Vrijdag:
8:00 - 16:30
Zaterdag:
Gesloten
Zondag:
Gesloten

Telefonische bereikbaarheid:
Maandag t/m donderdag: 08:00 - 17:00
Vrijdag: 08:00 - 16:30

Prothese check - geheel vrijblijvend

© 2019, Tandartsenteam de Besterd | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd juli 2019