Telefoonnummer: 013-5355535

 

  • Allround moderne tandartspraktijk
  • Avondopenstelling op dinsdag
  • Verwijspraktijk voor collega tandartsen

 

Klachtenprocedure

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier (te vinden via onze praktijkwebsite of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. 

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Is uw klacht na bovenstaande acties niet opgelost, dan kunt u een klacht indienen bij de Centrale Klachtencommissie van de praktijk

Contact

Tandartsenteam de Besterd
Goirkestraat 37
5046 GD  Tilburg

Tel: 013-5355535
E-mail: info@tandartsdebesterd.nl

Spoednummer: 0900-9990909

Openingstijden

Maandag:
8:00 - 17:30
Dinsdag:
8:00 - 17:30
18:00 - 22:00
Woensdag:
8:00 - 17:30
Donderdag:
8:00 - 17:30
Vrijdag:
8:00 - 16:30
Zaterdag:
Gesloten
Zondag:
Gesloten
Aangepaste openingstijden:
25-12-2019:
Gesloten
26-12-2019:
Gesloten
01-01-2020:
Gesloten

Telefonische bereikbaarheid:
Maandag t/m donderdag: 08:00 - 17:00
Vrijdag: 08:00 - 16:30

Prothese check - geheel vrijblijvend

© 2019, Tandartsenteam de Besterd | Alle rechten gereserveerd | Laatst gewijzigd december 2019